Zašto je chatbot dobar?

Razmislite o sljedećem. Kada pošaljete email, što očekujete?

Odgovor naravno!

Međutim, ne očekujete ga odmah, nego kad stigne, stigne. Ali ne za tri dana :).

 

Kada pošaljete SMS poruku, što tada očekujete?

Očekujete reply u nekom kraćem roku. Ako ga ne dobijete, vjerojatno ćete tu osobu nazvati i pitati da li je dobila vašu poruku.

U svakom slučaju, period očekivanja povratne poruke je kraći nego kod email-a.

 

 

 

A sada najvažnije pitanje. Kada pošaljete poruku na Messenger, Whatsapp ili Viber, što tada očekujete?

Da, očekujete da vam se osoba javi ISTOG trena.

Ako ne dobijete odgovor odmah, zaboravljate da ste ga uopće i postavili.

To je jedna od vrijednosti chabotova. On uvijek radi, 24 sata, sedam dana u tjednu, 365 dana u godini. Ne treba ići  na pauzu. Ne treba godišnji odmor.

Dostupan je stalno!

Može razgovarati sa klijentom u 3 sata ujutro i riješiti većinu problema koji ga klijenta brine, tako da mu pruži dovoljno informacija.

Može dogovoriti termin sastanka ili posjeta ordinaciji.

Telefonski poziv direktno iz Messengera.

Slanje poruke na Whatsapp ili na Viber direktno iz Messengera.

Pomaže vam filtrirati hrpu poruka s pitanjima koja se stalno ponavljaju.

Naravno da CM (community manager) treba i dalje biti prisutan.

On ili ona, u svakom trenu može preuzeti razgovor, međutim nemoguće  je očekivati da je netko dostupan 24 sata 🙂

Zato jer nije ni potrebno.

Chatbot je uvijek na raspolaganju.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.