Proširena stvarnost ili Augmented Reality je u online trgovini u porastu, i to s dobrim razlogom. Dok e-trgovina omogućuje potrošačima kupovinu iz udobnosti valstitog doma, AR im omogućuje da dožive proizvode i stupe u interakciju s vašim brendom. Što to znači za e-trgovinu?
Više prodaje! 🤑 No, to nije jedina korist koju AR u e-trgovini može ponuditi.

Kao da povećana prodaja nije dovoljna, istaknut ćemo prednosti proširene stvarnosti u e-trgovini. 🔥🔥🔥

👉 Dajte kupcu ono što želi! 👈

Kupci žele proširenu stvarnost kao dio svog iskustva kupovine. Istraživanje na više od 1000 potrošača pokazalo je da 61% kupaca radije kupuje u trgovinama koje nude AR. A 71% kupaca češće bi kupovalo kod prodavača ako bi nudili AR. To je u prosjeku 2/3 kupaca koji brendovima govore da žele AR! Toliko da je 40% ispitanih reklo da bi bili spremni platiti više za proizvod koji bi mogli doživjeti kroz proširenu stvarnost.

👉 Angažira kupce 👈

Iskusni marketing najvrjednija je vrsta marketinga, ali uvijek je bio najteži i ograničavajući trošak. Sada proširena stvarnost svaku vrstu marketinga pretvara u iskustveni marketing. Brendovi koji se angažiraju i komuniciraju sa svojim kupcima imaju puno veće šanse za uspjeh, a proširena stvarnost je automatizirani način za to.

👉 Mrežne proizvode čini “opipljivim” 👈

“Isprobajte prije nego što kupite” i “Vidite to u svom prostoru” Proširena stvarnost iznimno je popularna među kupcima na mreži. Industrija ljepote i mode kupcima nudi AR značajke “Isprobajte prije kupnje” kako bi mogli vidjeti kako proizvod izgleda na njima, uključujući različite veličine i boje. Tvrtke koje se bave namještajem i uređenjem doma koriste AR kako bi kupcima pokazale kako će različiti proizvodi izgledati u njihovim domovima. Izuzetno je zgodno, informativno i zabavno!

👉 Poboljšava zadovoljstvo kupaca i smanjuje povrat 👈

Čineći online proizvode “opipljivim”, robne marke poboljšavaju povjerenje kupaca i, zauzvrat, smanjuju povrat. Vjerojatnije je da će kupci kliknuti “dodaj u košaricu”, što poboljšava prodaju. Manje je vjerojatno da će vratiti artikle, što tvrtkama štedi na troškovima dostave, obnavljanja zaliha i ponovnog pakiranja. To je financijska dobit za tvrtke, kao i za zadovoljstvo njihovih kupaca.

👉 Personalizira iskustvo kupovine 👈

Proširena stvarnost u e-trgovini poboljšava iskustvo kupovine čineći ga interaktivnim. Dajući korisnicima kontrolu nad digitalnim elementima u njihovom stvarnom prostoru, osjećaju se povezanije s proizvodom i vašom robnom markom. Mogu prilagoditi značajke, boje, veličine i listati proizvode koji im se najviše sviđaju. Kao da imaju podnog prodavača na dohvat ruke.

👉 Omogućuje samoposlužnu navigaciju u trgovini 👈

Kad već govorimo o prodavaču podova na dohvat ruke … Proširena stvarnost također može podržati prodaju opeke i maltera. Na primjer, jeste li ikada lutali velikom trgovinom željezarom pokušavajući pronaći suradnika koji će vam pomoći? Pa, što ako web stranica te trgovine ima AR značajku koja bi oslikala cestu od žute cigle kako biste slijedili kroz trgovinu do proizvoda koji vam je potreban? To je samo jedna od stvari koju AR može učiniti jednostavnom.

👉 Kreira sadržaj za društvene mreže 👈

Proširena stvarnost u e-trgovini praktički pruža gotove digitalno-marketinške kampanje! 🤩 Na primjer, umjesto da pokušavate namamiti kupce slikama svojih proizvoda u oglasima, možete im ponuditi da ih isprobaju. “Ubija” klasilni i dosadan marketing te ga čini iskustvenim. Nadalje, “faktor zabave” čini vjerojatnijim da će se AR dijeliti na društvenim mrežama, što vaše kupce pretvara u ambasadore vašeg brenda.😍

✅ 66% ljudi zainteresirano je za korištenje tehnologije proširene stvarnosti za pomoć pri kupnji.

✅ Proširena stvarnost pomaže oživjeti proizvode e-trgovine s detaljnim informacijama, omogućujući kupcima donošenje sigurnih odluka o kupnji. Google je otkrio da 6 od 10 ljudi “kaže da želi moći vizualizirati gdje i kako bi se proizvod mogao uklopiti u njihove živote.” Tehnologija proširene stvarnosti poboljšava korisničko iskustvo dopuštajući da ova vizualizacija bude moguća prije nego što se potrošači obavežu na kupnju.

✅ Kako tehnologija proširene stvarnosti nudi impresivno iskustvo s 3D vizualizacijama, virtualnim isprobavanjima i demonstracijama proizvoda, AR pruža potrošačima jedinstvenu priliku da isprobaju prije nego što kupe. Kao rezultat toga, tehnologija proširene stvarnosti pomaže u borbi protiv visokih stopa povrata jer kupci mogu obaviti informiranu kupnju, što će u konačnici dovesti do smanjenja stopa povrata.

✅ Facebook istraživanje pokazalo je da trgovci koji su koristili AR tehnologiju tijekom pandemije bilježe povećanje angažmana kupaca za 19%. Osim toga, stope konverzije korisnika povećavaju se za 90% za potrošače koji koriste AR u odnosu na one koji to ne čine.

Korištenje proširene stvarnosti

AR omogućuje korisnicima e-trgovine da pregledaju proizvode ili iskuse usluge u vlastitom okruženju i u svoje vrijeme, prije nego što se odluče za kupnju. Koristeći AR, vaši kupci mogu pregledati proizvode i vjerojatnije je da će prvi put odabrati pravi proizvod.

1. Virtualna rješenja za isprobavanje.
“Izgledalo je sjajno na lutki.” -Svatko, barem jednom, nakon što prvi put isproba novi odjevni predmet i shvati da vam nikako ne stoji.

Strah od samog tog ishoda može smanjiti stope konverzije. Kupci žele doista znati što dobivaju i poduzimaju sve mjere opreza da to bude ono što žele. A ako iskoriste priliku da kupe, a ne uspije, vaše stope povrata će porasti.

AR pomaže online kupcima da razumiju što kupuju i kako će im artikli funkcionirati. Postoje ovakve aplikacije za odjeću, šminku, pribor, pa čak i naočale.

2. Pregledajte položaj.
Kako će taj kauč stvarno izgledati u vašoj dnevnoj sobi? Koliko će se taj televizijski ekran pojaviti na vašem zidu? To može biti teško razaznati čak i kada ste u trgovini i gledate fizički predmet – nema veze da ga gledate na malom računalu ili mobilnom zaslonu.

Postavljanje za pregled daje kupcima uvid u stvarnom vremenu kako će proizvod izgledati kada se postavi u njihovo okruženje.

3. Interaktivni korisnički priručnici
Ako prodajete proizvod koji ima dugu krivulju učenja prije nego što novim kupcima postane jednostavan za korištenje, interaktivni korisnički priručnik mogao bi biti izvrsna AR aplikacija za vas da pomogne korisnicima da bolje razumiju kako vaš proizvod funkcionira.

Interaktivni korisnički priručnik reagira na radnje korisnika, pružajući kontekstualnu podršku na stranici pri korištenju softvera, web stranice ili aplikacije. Mnoge AR korisničke aplikacije skeniraju proizvod i označavaju gumbe u stvarnom okruženju pomoću grafičkih strelica i animacija s tekstom.

4. Filteri na društvenim mrežama
Ako ste u posljednje vrijeme koristili Instagram Stories ili Snapchat, možda ste koristili AR filter. Ti su se filtri nekad koristili samo za zabavu, ali s godinama je došlo do porasta broja marki koje su uskočile na AR traku kroz filtere društvenih mreža.

Neke prednosti:

👉 Sjajan način za predstavljanje novog proizvoda omogućavajući ljudima da isprobaju kako će izgledati na njima.
👉 Faktor noviteta AR filtara može pomoći u povećanju angažmana publike i potaknuti ljude da vas označe u svom sadržaju.
👉 Faktor “wow” može vam pomoći da se izdvojite iz gomile brendova na društvenim mrežama i pokažete što vas čini posebnim.

Ne čekajte predugo, pošaljite nam upit odmah 😉