HubSpot – najbolji CRM za vaše poslovanje!

HubSpot nudi brojne alate za olakšavanje i ujedinjenje svih poslovnih procesa. Drugim riječima, alat nam nudi značajnu uštedu troškova, eliminaciju ponavljajućih i operativnih zadataka, automatizacija, opsežnu analitiku i praćenje korisnika, te rješenje za povećanje prihoda.

Upravljanje kontaktima

Implementacijom HubSpota dobit ćete unificirani prodajno-marketinški alat koji će bilježiti ponašanje korisnika web stranice, te mu, na temelju prethodno zadanih parametara, servirati komunikaciju prilagođenu točno za njega. To znači da će sustav obrađivati svakog kontakta, brinuti se da ga podsjeti na brend, pruži mu korisne informacije i zainteresira ga za kupnju, i to sve dok smo mi potpuno zaboravili na njega i krenuli se braviti nekim drugim stvarima. Ovaj alat omogućuje najviši stupanj automatizacije personalizirane komunikacije.

Automatizacija poslovnih procesa

HubSpot će preuzeti sve vaše ponavljajuće i operativne aktivnosti, a vama ostaviti vrijeme za neke važnije poslove. Razne potvrde, podsjetnici, chat razgovor na web stranici… sve će obaviti HubSpot umjesto vas!

Personalizacija

Ovo sustav s umjetnom inteligencijom te će u svakom trenutku prilikom komunikacije s korisnicima iskoristiti sve poznate podatke o njima. Rezultat je odličan – korisnici su uvjereni da razgovaraju s pravim osobama te da ste se doista potrudili odraditi sve aktivnosti baš za njega!

highlevel funnel

HubSpot zadnjih nekoliko godina stvara ime kao mar-tech dobavljač, usredotočujući se na zadatke poput automatizacije marketinga i upravljanja kampanjama na društvenim mrežama. HubSpot CRM je relativno nova ponuda za tvrtku, ali s obzirom na orijentaciju na prodajni softver, HubSpot ima smisla stupiti na tržište upravljanja odnosima s kupcima (CRM).

Dobra je vijest i za male i srednje poslovne korisnike (SMB) jer je početna cijena HubSpota besplatna; ima pristojno dizajnirano korisničko sučelje (korisničko sučelje); i dobro se integrira s drugim HubSpot proizvodima. Međutim, to prati naše pobjednike izbora za uređivanje Apptivo CRM i Zoho CRM, uglavnom zbog nedostatka dubine značajki i nekoliko drugih grubih mjesta. Ipak, za male i srednje tvrtke kojima je potrebna pouzdana i dobro održavana platforma bez puno dodatnih troškova za obuku i freemium model cijene za pokretanje, HubSpot CRM je dobar izbor.

CRM cijene za HubSpot

HubSpot CRM koristi freemium model, što znači da iako su osnovne značajke CRM-a besplatne, na raspolaganju su mnogi plaćeni dodaci za dodavanje po potrebi. Postoje i tri plaćena prodajna središta s premijskim značajkama: Starter prodajnog centra (od 50$/mjesečno), Professional (od 400$/mjesečno) i Enterprise (od 1200$/mjesečno).

Kontakti, ponude i izvješća

Softver se otvara sažetom prodajnom nadzornom pločom koji ima osnovni dizajn sličan onome CRM s Pipedriveom. Prema zadanim postavkama prikazuje aktivnost vašeg tima, izvedbu prodaje, prognozu posla, sklopljene ponude u odnosu na izvješće o ciljevima i produktivnost. Na nadzornu ploču možete dodati koliko god želite modula i ukloniti elemente koji vam nisu potrebni.

HubSpot CRM integrira se s Google Gmailom i Microsoft Outlookom. Kad ga povežete sa svojim računom e-pošte, s desne strane vašeg ulaznog spremnika pojavljuje se prozor HubSpot CRM koji prikazuje kontekstualne informacije softvera. Iz mape za pristiglu poštu možete se odlučiti za evidentiranje poruka e-pošte koja ih pridaje CRM zapisu, kao i otvaranje zapisa i klikova.

Google Adwords, Facebook Ads Manager, Messenger, Google Analytics

Da, HubSpot je moguće povezati sa svim navedenim platformama, tako da na jednom mjestu možete pratiti svoje Google ili Facebook kampanje. Možete povezati sve načine komunikacije koje koristite u svom poslovanju i imati ih na jednom zajedničkom mjestu unutar Hubspota (email, web kontakt forma, telefon, messenger, web chat).

Konzultacije

Zakažite svoj termin besplatnih konzultacija u trajanju od 30 minuta i saznajte koje su Vaše mogućnosti.