eCommerce i chatbotovi

2018. godina je jako važna za chatbotove i web trgovine. Svi oni koji uspiju na vrijeme shvatiti važnost povezivanja web shopa s botom će sigurno profitirati.

Ako se koriste na ispravan način, chatbot može igrati veliku ulogu u održavanju kvalitete baze vaših klijenata. Budući da chatbotovi razumiju potrebe kupaca koji traže praktičnost, interes za njih znatno se povećao. Uočeno je da tipični “mileniallsi” preferiraju slanje poruka nad telefonskim pozivom, stoga se chatbot treba shvatiti kao bolju opciju

Slijedi nekoliko razloga zašto chatbotovi imaju značajnu ulogu u zadržavanju korisnika.

Budući da je riječ o tehnologiji, chatbot nikad neće uzeti pauzu, te za razliku od ljudi koji trebaju odmor, bolovanje ili odmor, botovi su uvijek uključeni i rade. Chatbot nikad ne spava. Brži su i korisniji od ljudi kada je riječ o zadacima vezanih uz klijente. Stoga se mnogim korisnicima može brinuti odmah, bilo gdje i bilo kada.

Određeni chatbotovi mogu prikupljati podatke. To je velika prednost za web trgovine. Iz tog razloga je klijentima lakše pružiti kvalitetniju pomoć i usluge. Botovi igraju veliku ulogu pri pomaganju brandovima da prilagode korisničko iskustvo. To je zato što prikupljaju podatke o klijentima iz svake interakcije, što im pak olakšava pristup korisnicima koji se ponavljaju.

Chatbot se može programirati da ima sve potrebne informacije o vašim proizvodima, te ih može pružiti potencijalnim novim korisnicima. S druge strane, čak i vaši najbolji resursi mogu zaboraviti vitalne informacije zbog ljudske pogreške. Te informacije mogu jednostavno privući posjetitelj koji su prvi puta u shopu da postanu vaši kupci.

Kupci žele moderne, svjesne i responzivne tvrtke, a chatbot dokazuje da ispunjavate te zahtjeve u svim područjima. Svaka tvrtka koja koristi chatbotove pokazuje da je u tijeku s najnovijim trendovima
i tehnologijama i želi vam pružiti najbolju uslugu.

Kao dobar primjer navest ću integraciju web shop sustava Shopify i chatbot servisa Octane.ai.

Preuzmite pdf prezentaciju.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website