Što je Chatbot?

Chatbot je računalni program koji omogućuje interakciju ljudi s tehnologijom pomoću različitih načina unosa, kao što su glas, tekst, gesta i dodir, aktivan je 24/7 365.

Nekoliko godina su se chatbotovi uobičajeno koristili u okruženjima kao podrške kupcima, ali danas se koriste i u raznim drugim ulogama u poduzećima za poboljšanje korisničkog iskustva i poslovne učinkovitosti.

Poznati po raznim imenima kao što su razgovorni AI bot, AI asistent, inteligentni virtualni asistent, virtualni pomoćnik kupca, digitalni asistent, konverzacijski agent, virtualni agent, razgovorno sučelje i još mnogo toga, chatbotovi rastu u popularnosti.

Ali baš kao što chatbotovi imaju mnoštvo različitih imena, oni također imaju različit stupanj inteligencije.

Osnovni chatbot možda je tek nešto više od prednjeg rješenja za odgovaranje na standardna često postavljana pitanja.

Chatbotovi izgrađeni korištenjem nekih trenutno dostupnih okvira bot-a mogu ponuditi malo naprednije značajke poput punjenja utora ili druge jednostavne transakcijske mogućnosti, poput preuzimanja naloga za pizzu.

Ali to su samo napredni razgovorni AI chatbotovi koji imaju inteligenciju i sposobnost pružiti sofisticirani doživljaj chatbota koji većina kompanija želi uvesti.

Pretplatnici

Segmentiranje publike i slanje poruka samo uključenim pretplatnicima.
Smisao bota nije masovna promocija i prodaja, već pametan marketing, koji omogućava da automatski odgovori dolaze do precizno targetirane publike.

Messenger marketing

U svakom trenu se treba pridržavati Facebook TOS (Terms of service).
Istina je da se pojedinci služe metodama velikih brojeva i cilj im je poslati što više poruka pretplatnicima s ciljem postizanja veće prodaje.

Međutim, ovdje uspjeh ne ovisi o količini. Bolje je imati 100 vjernih pretplatnika koji su zainteresirani za vaš biznis, a vi im možete plasirati super bitan sadržaj (i promociju), da ih potaknete na konverziju, te da postanu vaši klijenti. Mogućnost pronalaska prave publike, koju možete segmentirati i dati im nešto što zbilja žele i trebaju, to je ispravan Messenger marketing.

Chatbotove treba koristiti pažljivo, biti iskren s pretplatnicima i dati im mogućnost odjave u bilo kom trenu (ako nisu zainteresirani, ionako nećete imati koristi od njih i nisu vam potrebni, dapače, samo vam smetaju).

Dajte im mogućnost da sami odaberu ono što ih zanima, te ih prema tome segmentirate. Nemojte pokušavati prevariti pretplatnike samo da bi imali što više. Jasno vam je da je pred vama težak posao, ali možete očekivati sjajne rezultate.

Chatbot Demo

Da li ste spremni da se vašem tim pridruži osobni asistent?